Hlavní strana Trápení.cz

stránky vzájemné podpory a pomoci

Trápení s technikou č. 7632 z 2015-01-07 17:38:05


napis Demo na tabletu

po nabiti se mi ojevil napis Demo na tabletu LTLM, at udelam cokoliv nemizi, prosim o radu co s tim?

zolik385 (34) muž   smazat

Prostor pro tvou reakci

Víš, jak toto trápení vyřešit nebo chceš autora povzbudit či se ho na něco zeptat? Máš za sebou podobnou zkušenost? Poděl se o své myšlenky zde.

tvá přezdívka:

4.5.2015 16:44:22


Ahoj, to isté sa mi objavilo aj na mojom tablte, ale myslím, že sa toho už nezbavíme, pretože tu hľadám niečo rozumné na Google a stále nič, nikto nič nevie ako sa dá ten nápis odstrániť jedni dokonca vravia, že keď ho dali do opravovne tak ani po tom ten nápis nezmizol a to už je čo povedať :// Takže neviem čo ti mám nato povedať. Asi už iba jedine toto:
https://www.youtube.com/watch?v=FuftLiwzeeI ... Idem to vyskúšať ešte podľa tohto návodu a keď to nepojde ani podľa tohto tak ja už vážne neviem ://
Asi som Ti moc nepomohla, ale ako vidím nikto ti na tento tvoj článok neodpísal, tak som sa Ti chcela zveriť s týmto ;)

Lívia

hlavní strananápovědapravidlakontaktpošli sms

optimalizace PageRank.cz